Zombie Army 4: Season Pass Two
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS TWO – INKLUSIVE YDERLIGERE 3 BANER Oplev blodigt skræmmende nye kampagnemissioner for 1-4 spillere. NYE FIGURDRAGT-SAMLINGER Iklæd dine figurer nye dragter og hatte. NYE VÅBENSAMLINGER Våbensamlinger inkluderer nye våben, amuletter, skins og meget mere. NYE VÅBENSKIN-PAKKER Sæt dit eget præg på dine våben med forskellige effekter, der spænder lige fra det okkulte til gifttrusler. NYE HOVEDUDSTYRSSAMLINGER OG AMULETPAKKER Giv dit look et løft med nyt hovedudstyr, og giv dine våben lidt stil med nye amuletter.