Zombie Army 4: Season Pass Three
ZOMBIE ARMY 4: SÆSONADGANGSKORT TRE INKLUDERER YDERLIGERE 3 BANER Oplev kæmpemæssige og rædselsvækkende nye kampagnemissioner for 1-4 spillere. NYE FIGUROUTFIT-SAMLINGER Klæd dine figurer på med nye outfits og hatte. NYE VÅBENSAMLINGER Våbensamlinger inklusive nye våben, amuletter, skins og meget mere. PAKKER MED NYE VÅBENSKINS Sæt dit eget præg på dine våben med effekter, der spænder lige fra elemental til bandager. NYE HOVEDUDSTYR-SAMLINGER OG AMULET-PAKKER Lav om på dit look med nyt hovedudstyr, og giv dine våben lidt stil med nye amuletter.