Zombie Army 4: Renegade Officer Character
Loyal overfor Der Führer? Ikke ligefrem! Werner Sauer var en legende i Afrika-korpset, hvor han var kendt for hans mod i kamp. Men da han på blodig vis afbrød et okkult ritual udført af en SS-officer, blev han sendt til en straffebataljon. Selvmordsmissionerne hér gav ham den perfekte træning til at overleve, efter zombie-horderne væltede frem!