Zombie Army 4: Night Ops Jun Outfit
Jun er i stand til at bevæge sig hurtigt og lydløst – samtidig med at hun er dødbringende effektiv. I denne dragt – komplet med strikhue, sweater og ansigtsmaling – er hun helt klar til eksplosive missioner i mørket!