Zombie Army 4: Nagant M1895 Pistol Bundle
Mindre støjende og mere kraftfuld end en konventionel revolver. Nagant M1895 er et ægte bæst og et af Juns foretrukne våben fra hendes tid med nattemissioner. Denne revolver en sjælden kombination af lydløshed, dødbringende slagkraft og lav vægt! Denne våbensamling indeholder: - Nagant M1895-pistol - 2 amuletter (Juns familiemedaljon, Kinas helt-medalje) - 2 Bespoke-våbenskins (hammer og segl, kinesisk drage)