Zombie Army 4: Mortar Shotgun Bundle
Her kan du virkelig tale om en raket i lommeformat! Chevalier-mortéren er en M1-mortér, som er blevet ombygget til et gevær! Med dens utrolige slagkraft og eksplosive effekt vil den ikke bare stoppe de døde, den vil sprænge dem i stumper og stykker! Denne våbensamling indeholder: - Chevalier-mortér-gevær - 2 amuletter (påskeæg + zombie-kaninfod) - 2 skræddersyede våbenskins (zombificeret, slangeskind).