Zombie Army 4: Molten Lava Weapon Skins
Vi præsenterer den hotteste zombieslagter i byen – direkte fra helvedes flammer! Giv dine våben et flydende lave-look med disse våbenudsmykninger*. *Udsmykninger kan bruges på alle våben, som er med i grundspillet og er ikke kompatible med DLC-våben.