Zombie Army 4: Mission 5 - Alpine Blitz
De slap væk fra den forbandede dal, men kan dødejægerne overleve denne helt nye kampagnemission i Zombie Army 4? Kæmp dig igennem et zombieinficeret tog, som bærer på en kostbar last. Men vær forsigtig – en zombificeret zeppeliner er på vej for at sprede ødelæggelse på sporet! Kan du nå frem til modstandsbevægelsens nærtliggende lufthavn for at få hjælp, eller vil de højtflyvende rædsler ankomme først? Alpine Blitz er den anden mission i Death From Above – en nervepirrende ny Zombie Army 4: Dead War-kampagne i tre dele! Følg frygtens spor i denne mission for 1-4 spillere – komplet med nye, dystre lokationer, som du skal kæmpe dig igennem, ting at samle, bedrifter og meget mere! Helvedeskulten er måske nok overvundet – men rædslerne lever videre!