Zombie Army 4: Lone Wolf Jun Outfit
Hvis du vil have noget gjort rigtigt – så gør det alene. Jun, der klædt på til mobilitet og effektivt forsvar under solomissioner, vil ikke lade noget stå i vejen for udslettelsen af de udøde!