Zombie Army 4: Lee No. 4 Bolt-Action Rifle Bundle
Den britiske hærs standardvåben gennem mere end 50 år, Lee No. 4, har en dødbringende slagkraft, når det bruges i kamp! Dette stabilt skydende kraftværk er bedst fra mellem til lang afstand – langsomt, men ekstremt kraftfuldt og den ultimative kæmpedræber! Denne våbensamling indeholder: - Lee No. 4-riflen - 2 amuletter (Hectors lykkeamulet, pilotvinger) - 2 Bespoke-våbenskins (ceremoniel, Spitfire)