Zombie Army 4: Holiday Weapon Skins
Snestormen hyler måske nok udenfor, men du kan stadig sprede julestemning overalt med disse jule-våbenskins*! Pynt op til zombietid med disse gaveindpakkede våben, og giv dine fjender en virkelig gave... udslettelse! *Skins kan bruges på alle våben, der er inkluderet i grundspillet, og er ikke kompatible med DLC-våben.