Zombie Army 4: Hermann Wolff Werner Outfit
Werner, som tydeligvis er et af de mennesker, der ikke kan gå forbi en hat uden at prøve den på (selv hvis den på mystisk vis er dækket af blod), fandt denne uniform i et af modstandsbevægelsens tilholdssteder. På baggrund af de personlige genstande i lommerne, får han fornemmelsen af en beslægtet sjæl i form af hans med-dødejæger – en kaptajn Hermann Wolff. Denne pakke inkluderer: - ‘Hermann Wolff’-Werner-outfit - 2 hatte til Werner (officerskasket + stålhjelm af hønsetråd)