Zombie Army 4: French Resistance Fighter Character
Vive la résistance! Marie, en overlever, der mistede sin familie på grund af nazi-svøben, ved, at de virkelige rædsler under 2. verdenskrig startede, længe inden de udøde dukkede op. Som en af Frankrigs mest frygtede guerillakrigere sluttede hun sig i sidste ende til det team, der forhindrede Hitlers frygtelige Plan Z og aldrig stoppede med at kæmpe for at rense Europa for den udøde plage!