Zombie Army 4: Carbon Weapon Skins
Ja, det fås i sort! Giv dine våben et kulfiber-look med disse våbenskins*. *Skins kan bruges på alle våben, der er inkluderede i grundspillet, og er ikke kompatible med DLC-våben.