Zombie Army 4: Buckets Headgear Bundle
Få fjenderne helt på SPANDEN. Udstyret med dette hovedudstyr er du klar til at hjælpe dine fjender med at tabe knolden med stil! Denne samling indeholder 4 stykker spand-hovedudstyr, som kan bruges af alle figurer.