Zombie Army 4: Black Ice Weapon Skins
Med våben som disse, er det ikke noget problem at være cool! Tilføj en flot glans af sort is til dine våben med disse våbenskins*. *Skins kan bruges på alle våben, der er inkluderet i grundspillet og er ikke kompatible med DLC-våben.