Zombie Army 4: American Sea Captain Character
Splitte mine bramsejl! Det er kaostid! Josiah, en sømand på konstant jagt efter ballade, gjorde sig uundværlig for modstandsbevægelsen ved at landsætte tropper under farefulde angreb overalt ved Middelhavet. Nu gør han sin pligt i de italienske zombiedræber-delinger!