Zombie Army 4: Afrika Karl Outfit
Karl er klar til at skrue op for temperaturen under kampene! Til tider har du brug for militærpåklædning, som er lidt mere... åndbar. Udstyret med hans afrikaoutfit er Karl klar til at svede igennem, mens han vrider halsen om på fjenderne.