Zombie Army 4: 7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
Den særlige 7.65mm Polizeipistole blev oprindeligt fremstillet til de tyske politistyrker og er et af de foretrukne våben hos alle slags superspioner. Denne lille og stilfulde kreation vil uden tvivl tiltrække en del interesserede blikke – før du blæser fjendernes hoveder af. Denne våbensamling indeholder: - 7.65mm Polizeipistole - 2 amuletter (Werner-hundetegn, Vesper Martini) - 2 Bespoke-våbenskins (ørkenokkult, superspion-krom)