Milkstone StudiosSkydespil
Gør dig klar til at nyde disse tre actionfyldte spil! Ziggurat: Førstepersonsskydespil og dungeon-udforskning, når det er bedst! Hæsblæsende kampe! Masser af fordele, besværgelser og fjender! Stig i niveau! Tilfældige dungeons! Fælder! Pisseseje bosser! Gulerødder! Ziggurat er den bedste kombination af førstepersonsskydespil og rogue-LITE, du nogensinde har set. Pharaonic: Pharaonic er et nådesløst actionrollespil, der udspiller sig i det oldgamle Ægypten. Udforsk et enormt kongerige fyldt med farer og brutale fjender, mens du finder sandheden bag Ahmosis I, Den røde farao. White Noise 2: Være en del af investigator team, eller tage kontrol over skabning og fortære dem! White Noise 2 tilbyder en 4vs1 asymmetrisk horror oplevelse, der ikke vil lade nogen uberørt.