Zenith
Zenith er et actionspil i RPG-genren, der kombinerer elementer fra den gyldne RPG-æra med en god portion humor og parodi. Spillet rummer en solid historie, der udfolder sig i en fantasiverden fuld af dusinvis af uortodokse skabninger. Her venter der eventyrlige oplevelser i form af ruiner, der skal udforskes, og en verden, der skal reddes. I disse omgivelser lever Argus, en tidligere troldmand, der ikke er helt så ung, som han var engang, og således er godt træt af det hele og egentlig bare gerne vil have fred og ro til at nyde livet. Men det er ikke nemt, når man hele tiden bliver konfronteret med verdens ondskab i form af sværdkæmpende klodsmajorer, der smadrer alt og alle på deres vej. Især når man forsøger at holde et farligt artefakt skjult for en flok nævenyttige og allestedsnærværende helte.