Zarons relikvier – Stick of Truth kostumer og fordele-pakke
Hyld de storslåede slag, der blev udkæmpet i Stick of Truth med Zarons relikvier – Stick of Truth kostumer og fordele-pakken. Iklæd dig de mytiske heltes dragter med kostumesæt for King, Princess Kenny og Grand Wizard Cartman. Anvend fortidens legendariske artefakter som fx Wreath of Elf Ears og Alien Probe Mk. II.