Z4ngr13f Weapon Spirit
Z4ngr13f, aka John, oli hakkaamassa läjäpäin ököjä Sacredissa pikajuoksun aikana, kun salama iski ja hänet imaistiin Ancarian maailmaan. Kun Z4ngr13f, aka John,in asiantuntemus on sidottuna haluamaasi aseeseen, Ashen-joukoilla ei ole mitään jakoja! Tämä pakkaus sisältää rajoitetun Gamer-asehengen.