Year of the Spider
Årstiderne kommer og årstiderne går, men edderkopperne er der altid - indtil nu! Fejr et år med udryddelseskaos med Kill It With Fire: Year Of The Spider. Denne spiltilføjelse indeholder en helt ny mission, nye tilstande, nye edderkoppearter og tonsvis af nyt udstyr og opgraderinger. Stjernen i showet er den nye mission "Down The Spider Hole", hvor din opgave er at bekæmpe edderkopper i deres naturlige levesteder: baghaven. Flyv op og skræm edderkopperne ud fra deres gemmesteder med en fjernstyret drone. Skru derefter op for motorens omdrejninger og brug rotorklipperen til at udslette dem. Er du træt af alt det hårde arbejde? Brug blåbær-aroma fra Best Buds til at oprette din egen private edderkopperhær af Spider Bros! Fejr den mest vidunderlige tid på året med den nye Ferietilstand. Dekorer et festligt træ på samtlige baner for at låse op for fantastiske belønninger, herunder julemandens nyeste sortiment af laservåben. Hvis du mere er til spøgelser og ghouler, så prøv den nye Halloween-tilstand. Her skal du gennemføre en natlig version af de tre første missioner og fuldføre nye mål, hvor du også støder på uhyggelige spøgelsesedderkopper. Fuldfør alle målene på banerne for at låse op for et lufthorn, den frygtede modifikator "Australia Mode" m.m.! Alt det og meget mere, herunder nye opgraderinger, sporings-opgraderinger, modifikatorer og en ny Omega-fil. Og sidst, men ikke mindst, nye hemmeligheder, herunder en fantastisk en af slagsen, der sender dig på jagt efter genstande gennem hele spillet! Prøv Kill It With Fire: Year Of The Spider i dag!