Yakuza: Like a Dragon Job Set
Yakuza: Like a Dragon Job Set indeholder jobbene Devil Rocker og Matriarch. Devil Rocker kan spilles med Ichiban, Adachi, Nanba, Joon-Gi og Zhao. Matriarch kan spilles med Saeko og Eri. Du kan fyre den af og knuse nogle hovedskaller med en elguitar som Devil Rocker eller nedlægge fjenderne med en naginata eller andre svære våben som en frygtindgydende Matriarch.