Yakuza Kiwami for Windows 10
Yakuza, det første kapitel i SEGAs kritikerroste actionserie, får en stor opgradering i Yakuza Kiwami. Kazuma Kiryu tager skraldet for en forbrydelse, som hans ven begik, og ender med en dom på 10 år i fængsel. Efter løsladelsen finder Kiryu ud af, at han er udstødt at sin yakuza-familie og nu er alene i en verden, han ikke længere genkender. Og det hele bliver endnu værre, da der forsvinder 10 milliarder yen fra boksen hos Tojo-klanen, Kiryus tidligere yakuza-familie, hvilket sætter gang i en krig i nattelivskvarteret Kamurocho. Sammen med en mystisk pige ved navn Haruka skal Kiryu kæmpe for at overleve og afsløre den sandhed, som er skjult i kaosset omkring dem.