Yakuza 5 Remastered
Nu kan du opleve det femte kapitel i Kazuma-sagaen i 1080p ved 60 fps. I december 2012 forlod Kazuma Kiryu sin fortid som "legendarisk yakuza" og sin fredelige oase på Okinawa. Han får nu dagene til at gå med at køre taxi i et hjørne af Fukuokas luderkvarter, hvor han skjuler sin sande identitet. Alt det for at opfylde en vigtig persons "drøm". En foruroligende atmosfære begynder dog at vokse i det normalt stabile Kanto-kvarter og hos Kansai-yakuzaen, og der viser sig at være et komplot om at trække alle yakuza-organisationerne i Japan ind i en krig. Kiryu må endnu engang ty til vold for at beskytte sin elskedes "drømme". Dette er historien om fire mænd og en kvinde, der jagter deres drømme i fem storbyer i Japan og på seriens største skala hidtil. Gennemfør Dragen fra Dojimas rejse.