Xuan Yuan Sword 7
Rejs gennem en actionfyldt og fantastisk 3D-genfortælling af det gamle Kina i dette RPG-spil! "Xuan Yuan Sword 7" er et actionbaseret RPG-spil med en følelsesladet filmisk fortælling der indeholder intens realtidskamp i 3D. Det er en hyldest til det antikke Kina, hvor landskabet, civilisationen og kulturen blandes med mystikken fra legenderne i skarp kontrast til den anakronistiske teknologiske grafik. Det er en verden, der er både velkendt og mystisk, og som indbefatter både videnskab og spiritualitet. En verden, der blot venter på at blive udforsket. Påtag dig rollen som den rolige og pålidelige kriger Taishi Zhao, der kæmper for at beskytte sin familie og samtidig forsøger at afdække sandheden om en plage, der truer hele Kina. Gennem en historie, der har dybe rødder i den antikke kinesiske historie og mytologi, genfortæller "Xuan Yuan Sword 7" historien om et fantastisk og kaotisk rige under styring af det nye Xin-dynasti. Da Han-styret i vest nærmede sig sin afslutning, overtog Kinas magtfulde premierminister kontrollen fra kejseren og lovede en ny æra med fred og velstand. Men ti år senere er dette løfte endnu ikke blevet opfyldt og årtiet har i stedet være præget af krig og hungersnød, hvilket har efterladt Kina i ruiner. Dets frelse ser ud til at ligge i hænderne på en mohistisk kriger, der får kontrol over et legendarisk artefakt: skriftrullen Elysium. Kan de videnssøgende mohister genoplive deres tidligere storhed, eller vil de falme og forsvinde i den glemte historie?