XDefiant
XDefiant er et gratis online arenaskydespil i første person, hvor du dyster i tempofyldte opgør. Cross-play er tilgængelig ved udgivelsen, så du kan spille med dine venner på forskellige platforme. The Highwaymen skyder sig direkte ind i arenaen i sæson 2 med et nådesløst arsenal af interimistiske våben. Du skal ikke blive overrasket, når de går amok. Udover denne helt nye fraktion byder sæson 2 på nye ikoniske baner, våben, udfordringer og meget mere. Tilpassede udrustninger Vælg fra et stort arsenal af våben, tilbehør og enheder, der kan optimere dit spil. Kombinér et valgfrit våben med en fraktion, og lås op for nye muligheder, mens du spiller for at optimere din spillestil. Fraktioner Fraktioner er taget fra ikoniske Ubisoft-verdener og repræsenterer hver deres klasse, der alle har unikke evner og Ultras. Vælg enhver figur fra en valgfri fraktion for at samle dit hold. Du kan ændre din fraktion til enhver tid i spillet for at tilpasse din strategi. Baner, spiltyper og kaos Spil i et flot udvalg af ikoniske baner ved udgivelsen på tværs af adskillige arena- og lineære spiltyper, inklusive Zone Control, Escort, Occupy og mange flere. Kæmp i venskabelige kampe, eller kæmp dig op igennem niveauerne i konkurrencespiltyper med rangliste. Nyt indhold i hver sæson Hver tredje måned kommer der en ny sæson, der indeholder en helt ny fraktion, nye figurer, nye våben, nye kosmetiske genstande og begivenheder. Som livespil vil XDefiant fortsat levere en nervepirrende oplevelse sæson efter sæson med en lang række nyt og sjovt indhold.