X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
En ny Survival-kampagne med fem baner, der er designet specielt til denne vilde spiltype. BRITAIN – kæmp for livet i en regnfuld labyrint af hytter og kanaler. FINLAND – vinteren er over os, men kulden er ikke din værste fjende. SOUTH AFRICA – den mørke nat venter på at blive oplyst af fjendens talløse eksplosioner. NETHERLANDS – overlev, så længe du kan, i dette tilsyneladende, idylliske landskab. FRANCE – en bylabyrint, der snart bliver forvandlet til en begravelsesplads fyldt med metallig.