WWE 2K24 WCW-pakke
Snup controlleren, og tag på rejse i minderne med fem utrolige legender fra WCW-æraen. WCW-pakken indeholder fanfavoritter som "Master of the Diamond Cutter" Diamond Dallas Page, den uforlignelige Mr. Perfect, den legendariske Iron Sheik, den uforudsigelige Great Muta og “Total Package” Lex Luger. Hver superstjerne kan spilles og har sit eget Pink Diamond MyFACTION-kort. Derudover indeholder WCW Pack også debutten for WCW Fall Brawl WarGames-arenaen, som både understøtter traditionelle kampe og WarGames-kampe. WCW-pakken er inkluderet i WWE 2K24-sæsonpasset.