FYRRE ÅRS WRESTLEMANIA WrestleMania er den største begivenhed i sportsunderholdning, hvor superstjerner bliver WWE-legender. Oplev en medrivende genfortælling af WrestleManias største øjeblikke i 2K Showcase of the Immortals, hvor du kan genopleve nogle af de mest uforglemmelige, karrieredefinerende kampe. ET IKONISK PERSONGALLERI WWE 2K24 byder på en stjernespækket samling af WWE-legender som “Stone Cold” Steve Austin, Undertaker og Andre the Giant, sammen med nuværende WWE-superstjerner som “The American Nightmare” Cody Rhodes, John Cena, Rhea Ripley og Roman Reigns, hvis storladne indgange og karakteristiske kampteknik bliver forstærket af ultrarealistisk grafik. NYE MATCHTYPER Fra Guest Referee til Casket, Gauntlet og Ambulance matches er der et væld af nye matchtyper at opleve i WWE 2K24, inklusiv understøttelse af superstjerner i Backstage Brawl. VIS HVAD DU KAN I MyRISE Slip dit talent løs og bliv den ubestridte mester i MyRISE, som byder på to spændende karriereveje og originale historier, der viser din opstigen blandt stjernerne i WWE fra mændenes og kvindernes divisioner. BYG DIT HOLD Med MyFACTION kan du samle dine yndlings WWE-superstjerner og legender. Optjen kort, byg et stærkt hold og kæmp i online multiplayer og det helt nye rangerede quickplay. Plus, optjen spændende promotions og belønninger for placering imens du stiger opad på de nye sæsonranglister! KONTROLLER WWE-UNIVERSET Opbyg fejder, ugentlige shows og meget mere i Universe-tilstand, WWE 2K24s ultimative sandkasse med udvidet rivalisering, helt nye cutscenes og understøttelse af dobbelte titelkampe! VÆR CHEFEN I MyGM Tag styringen over de største brands og superstjerner i sportunderholdning, når du konkurrerer med rivaliserende general managers om topplaceringen i MyGM. Udforsk flere matchtyper, flere brands og nye general managers. Lav handel med superstjerner mellem brands, tag beslutninger om kontrakter og skru op for dramaet. Visse dele af spillet, herunder online multiplayer og andre onlinefunktioner, er ikke tilgængelige med børnekonti. "Børn" betyder spillere på under 13 år, medmindre den lokale lovgivning siger noget andet.