WWE 2K24 Pat McAfee Show-pakke
Sportspersonligheden og WWE-kommentatoren Pat McAfee træder tilbage i ringen med The Pat McAfee Show-pakken til WWE 2K24, med hjælp fra en hårdtslående gruppe DAWGS. Hop i ringen med medlemmerne af det på mystisk vis populære sportstalkshow, herunder den tidligere NFL-veteran gennem 11 år og Super Bowl-mesteren AJ Hawk, Darius Butler, NFL-cornerback gennem 9 år, den legendariske Ty Schmit og manden med den mægtigste mullet, Boston Connor. Tid til at samle dem op og tyre dem NED! Hver spilbare Superstar leveres også med sit eget MyFACTION-kort. The Pat McAfee Show-pakken er allerede inkluderet i WWE 2K24-sæsonpasset.