WS - Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Killarney-banen ligger i Cape Town og blev føjet til WRX-kalenderen i 2017. Åbningsløbet blev vundet af Johan Kristoffersson for PSRX efter en hektisk finale og semifinaler. Banen har et hurtigt og bredt første sving, som fører videre til et teknisk svært stykke, et langt spring og et superhurtig s-formet sving, der afslutter banen.