WS - Colin McRae: FLAT OUT Pack
Genoplev de mest ikoniske øjeblikke i en rallylegendes liv med pakken Colin McRae: FLAT OUT, som indeholder: 40 udfordrende scenarier fra tre årtier af Colin McRaes karriere. 12 nye bjergtagende rallyruter igennem Perth og Kinross i Skotland. Colins SUBARU Impreza S4 Rally og SUBARU Legacy RS.