Wreckfest Season Pass
Få adgang til Wreckfests verden til en solid pakkepris. i dette Season Pass får du: - 20 vilde og ikoniske nye køretøjer - 20 vanvittige tagudsmykninger - Tilpasningspakke til biler med nyt panser, fælge og meget mere Alle genstande bliver tilgængelige i 8 DLC-pakker efter udgivelsen af Wreckfest.