Wreckfest Season Pass 2
Denne 2. sæson af Wreckfest udvider din garage med unikke nye biler til en fordelagtig samlet pris! Season Pass 2 giver dig adgang til 12 biler mere, der udkommer i 4 DLC-bilpakker. Det første DLC "Getaway Car Pack" er ude nu, og herefter udkommer der nye bilpakker med cirka to måneders mellemrum.