WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 sejre, 3 producenttitler, 2 kørertitler ... Peugeot 206 satte et stort aftryk i sin æra og blev kørt af topkørere som Marcus Grönholm og Gilles Panizzi. Med WRC Generations kan du sætte dig bag rattet i denne ikoniske bil og opleve de ekstreme følelser, den var berømt for. 4 cylindre, 300 hk og 1.230 kg.