WRC 7 - Porsche 911 GT3 RS RGT
Gør drømmen til virkelighed og kom bag rattet i en legendarisk model: Porsche 911 GT3 RS R-GT kørt af Romain Dumas i FIA R-GT Cup. At køre en baghjulstrukket bil er en speciel oplevelse og giver unikke udfordringer for spillere der leder efter nye udfordringer. Porsche 911 GT3 RS R-GT kan køres i alle spiltilstande (undtagen karriere og personligt Championship) og i alle rallyer i “Bonus Cars”-kategorien.