WRC 5 FIA World Rally Championship
WRC 5: Den bedste rallysimulering. Find alle bilerne, alle kørerne og alle de officielle rallyløb i FIA's verdensmesterskab i rally 2015 i løbssimuleringsstandard. Mærk, hvordan de forskellige vejbelægninger indvirker på din bils manøvreegenskaber takket være en helt ny fysisk motor, som giver en naturtro følelse af at køre på grus, sne, asfalt, jord, is og sand. Oplev stemningen ved de 13 rallyløb, der afholdes verden over! Kør både om natten og dagen i solskin, regn og sne. Lær det grundlæggende i den nye rallyskole-mode, forbedr dine færdigheder i Career-mode, vælg personlige indstillinger, konkurrer mod andre kørere online og bliv en sand rallymester!