WRC 5 - eSports WRC Pack 2
Sæt dine køreevner på en prøve med disse 6 nye løb i WRC 5, og oplev den helt nye bil WRC Concept Car E2. Dette indhold kan bruges i Quick Rally og Quick Stage.