Den vindende bil af konstruktørstitlen i 1998, Mitsubishi Lancer Evo V, gav også Tommi Mäkinen sin tredje kørertitel. Han vandt fire rallyer med denne bil i 1998, herunder Sanremo-rallyet, som er inkluderet i spilpakken som en 'jubilæumstilstand'-begivenhed i WRC 10.