WRC 10 Arena Panzerplatte SSS Xbox One
Arena Panzerplatte er en af WRC's mest ikoniske og supersærlige etaper som køres på vejene i en militær træningsbase for kampvogne. Gengivet i 1:1 skala har det også været en særlig favoritetape blandt WRC-spillere i de seneste år. Trækkraft er en konstant udfordring på grund af de hyppige skift i underlag, mens de mange hinkelsteins - store betonplader langs vejen - ikke giver kørerne plads til at rette op, hvis de kører galt.