Du er Outlander. Du drev engang omkring på det evige hav, men nu er du skyllet i land på en døende verdens kyster. Ud af det altopslugende mørke træder en skikkelse, klædt i hvidt. Det er de vildfarne sjæles hyrde, der giver dig til opgave at jagte de sidste af den gamle verdens vogtere. Du må drage ind i det dybe mørke, udforske de ældgamle ruiner, opdage glemte hemmeligheder og kæmpe mod de rædsler, der venter derinde. Udrustet med exceptionelt voldsomme våben og en oppakning fyldt med mægtige artefakter må du rejse gennem ældgamle krypter, sunkne ruiner, fordærvede templer og hylende skove, så du kan bringe død over dine fjender. Men du må ikke undervurdere dine modstandere, for de er mange og mægtige. Dit sind må være lige så skarpt som din klinge, hvis du vil gøre dig håb om at overleve de kommende farer. WRATHs blodårer er fyldt med dna'et fra 90'ernes hyldede skydespil. WRATHs verden er fyldt med gribende kampe, alsidige omgivelser og gribende historier. Hvert element er sirligt flettet ind i en autentisk og fortryllende oplevelse, der er lige så tidløs som de spil, der inspirerede den. Højdepunkter: ● Rejs sammen med de vildfarne sjæles hyrde gennem 3 unikke udgangspunkter og 15 baner ● Udforsk en enorm verden, der er indhyllet i mørke og skabt af veteraner fra Quake-scenen. ● Gør vold på 15 unikke fjender, der ligger på lur i skyggerne og tørster efter dit blod. ● Nedkæmp den gamle verdens tre gudeagtige vogtere ● Du kan vise din dominans i kampens aggressive dans med 10 unikke artefakter ● Udforsk hver bane omhyggeligt, så du kan opdage hemmeligheder, der kan hjælpe dig med at overleve ● Lad dig rive med af den stemningsfulde musik, der upspringer af Andrew Hulshults forskruede sind (Quake Champions, Dusk, Amid Evil og DOOM Eternal: The Ancient Gods Part One).