Worse Than Death
Et gyserspil med et skræmmende action-eventyr om et high school-gensyn, der går frygtelig galt! Løb for livet, gem dig i skyggerne, og brug din intelligens til at undslippe mørke skabninger og afsløre den forfærdelige sandhed om din stakkels hjemby. Løs luskede gåder for at afsløre de følelsesladede historier om Holly og hendes venner, der vil holde dig optaget lige til slutningen!