World War Z – War Heroes Pack
Kæmp for menneskeracens fremtid med disse fire hærdede helte fra zeke-krigen. De unikke udrustninger omdanner heltene til modige dræberkrigere. Tatsuo stammer fra en samurai-familie og han viser det frem med et moderne twist. Arnetta har fundet læderet frem og er gået totalt biker. Oksana er blevet udstyret til hurtigt at kunne hjælpe på slagmarken, og Alahey har udskiftet sit standardudstyr med noget mere stilfuldt.