World War Z - Valley of the Zeke Episode
Vi introducerer en ny historie med nye karakterer og tre nye missioner, der foregår i Arizona. En konvoj af overlevende flygter fra Phoenix, men bliver overfaldet af inficerede, så en af deres patruljer bliver adskilt fra resten. De skal nå frem til deres mødested i Tempe for ikke at blive efterladt.