World War Z – The Professionals Pack
Med disse nye klude, der drypper af attitude, føler du dig ikke blot som en sublim zeke-basker. De vil også få dine følgesvende til at vende sig i beundring, mens du stilfuldt slår horderne til jorden. Kimiko får en ultrafed makeover i militært look, mens Mizrahi finder hendes indre vildskab frem. Ivan mixer klassisk, russisk stil med et moderne twist, og Taushaun er helt fremme i skoene med en spritny brandmandsuniform.