World War Z – Marseille Episode DLC
En mega-sværm af en størrelse der aldrig tidligere er set, fejer sin vej langs den franske riviera. De overlevende grupper, der har søgt tilflugt i middelalderfæstninger langs kysten, er heller ikke længere i sikkerhed. En efter en angribes de og bukker under. Måske er det hold overlevende, der er stationeret ved Fort Saint-Nicolas i Marseille, hele regionens bedste og sidste håb om at overleve angrebet.