World of Warships: Legends — Vis vejen
Forstærk dit hold med en tilfældig amerikansk kommandør, der leveres med et sæt boostere og noget premium konto-tid! Pakken indeholder: 1x American Commander-kasse 3 dages premium konto 7x sjældne kampboostere 7x sjældne global xp-boostere 7x sjældne skibs xp-boostere 7x sjældne creditboostere 7x sjældne kommandør xp-boostere Noget indhold, som boostere, kommandør xp, sløringer etc., er kun synligt, når der opnås et bestemt kontoniveau i spillet. Bemærk også at noget indhold som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kun kan bruges på platformen, hvor de blev købt. Du kan kun modtage denne DLC én gang.